Måndag 6/4-2009

Ingen aning om vad vi ska hitta på idag???
Jag tycker det är så svårt att komma på något...
Speciellt när man är själv med två barn som det skiljer 4 år på...
Så olika behov, "intressen" m.m.

*****
   
Ut i lekparken.
Lunch.
Bada Linn.

*****

Elias är ute igen, leker hos grannen :D
Linn sover jag ska försöka hinna börja damma iallafall...
Så smutsigt och Linn som "ålar" omkring på golvet *usch*
Jag hatar när det är smutsigt! *haha*
Helst av allt skulle jag vilja sitta ute i solen ;)
Men hoppas jag hinner med det också sen, dax att sätta fart!

*****

Resten (dammsuga och torka golven) får jag ta i em när Johan kommit hem och kan ta hand om barnen.
Nu ska vi ut och njuta i solen, ta en promenad och köpa glass *mums* :D

    

*****

Känner mig helt slut, skillnad och vara hemma med ett eller två barn och stressen över att veta hur smutsigt det varit hemma...*haha*
Men nu är det städat...skönt!
Önskar det alltid kunde vara så här...trivs bäst då ;)

Zzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0