Sanna&Noah m.f 20/4-2009

En dag hos Sanna&Noah med Sofia, Emil, Jenny och Liam :D

*****

Vilken dag ;)
Åkte direkt efter att ha lämnat Elias på dagis.
Tänkte att Linn får sova i bilen, vilket hon gjorde och jag kan ta mitt morgonkaffe hos Sanna istället *haha*
Men såklart det ska strula...
Polisen hade stoppat en bil i vänster körfält på motorvägen vilken då gjorde att det blev en hel del köer *suck*
Tog nästan 1 timme till Sanna (hem ca. 35 min.).
Jag var riktigt kaffesugen när jag kom fram ;)
Sofia (Sannas syrra) och Emil kom inte, Emil var snorig...synd.
Hoppas han kryar på sig!
Men Jenny (en kompis till Sanna, jätte mysig) och Liam kom och vi hade jätte trevligt,
som alltid!
God lunch, fika och trevligt sällskap :D
Sånna här dagar älskar jag att vara mammaledig *haha*
Linn skrämde dock Liam med sin ljuva stämma...stackarn!
Men det gick lite bättre efter några timmar ;)
Och tillslut vakna Noah också, det var trevligt att vi fick träffa honom också,
jag trodde inte det ett tag *hihi*

  
  

(om du tycker bilden är liten, klicka på den så blir den stor ;)

*****

Mina busfrön!



*****

När Johan kom hem och vi ätit middag så bestämde jag mig för att åka till Kista för att göra ett nytt försök i att hitta en bikini...
Letar och letar...hittar ingen och bestämmer mig för att köpa en som jag har provat förut som kanske skulle funka, bättre än ingenting iallafall!
Men såklart var den slut *suck*
Jag måste ha en, var ska jag hitta den???
Är den ända lösning 50 000:- senare???
Jag har inte dom pengarna!!! :(
Och tror inte i ärlighetens namn att jag skulle bli nöjd där heller...magen försvinner ju inte bara för att tuttarna hamnar på sin rätta plats...
Köpte iallafall hårfärg på HM och en pike, observera den var inte svart, på Gina *tjohooo* ;)
Ska åka ut ur garaget när en idiot blir sur på bilen framför som inte tar sig ut tillräckligt fort och backar så jag hänger på tutan för att han inte ska backa in i mig utan så jag hinner backa undan också.
Ångrade att jag gjorde det...dörren far upp...jag hann tänka många tankar unden dom sekunderna...
nu kommer jag bli skjuten m.m. m.m. *haha*
Men han åkte iväg och jag blev ingen blodpöl...
Sorry, ville bara vara lite snäll och tala om att jag var bakom så du inte backade in med din fiiiiiina BMW i min lilla Saab ;)
Förövrigt vad jag inte gillar Kista galleria...vilket "häng" centrum...bara kaos med folk!



Vad tycks?
Jag älskar färgen :)

Kommentarer
Postat av: S O F I A | F O T O B L O G G

Hejdu!

Kikar in för att önska dig en superhärlig dag :D

Kram, Sofia

2009-04-20 @ 09:26:31
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0