Lördag 4/4-2009

Jag åkte med en granne på "klädbytardagar" (eller vad det heter), 
har aldrig varit på det förut men fick nog lite mer smak *haha*
Köpte två kassar med lite bra saker i för 130:-, jag som älskar att fynda :D
Första gången men tror inte det var sista ;)

Vilket väder, underbart!!!
Var tvungen att åka och handla lite, tog med mig Linn och stannade hos pappa o co på vägen hem och tog en kaffe i solen :)
Grabbarna byte till sommardäck på bilarna och lekte, njut av vädret.



På em kom Nicke, Sanna och Noah.
Grillade för första gången i år *mums*
Det var blev en jätte trevlig em/kväll tillsammans med dom, som alltid när vi ses.
Underbart!!! Tack :)


Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0