Lördag 18/4-2009

Jobba.

*****

Vakna av en hostattack imorse som inte ville ge sig...
Halstabletterna är min bästa vän idag ;)
Det märktes att våren är här (trots blåsten idag) på "trycket" på jobbet :)
Tiden gick ganska fort (iallafall i början), skönt.

Vet inte varför jag längtar så tills jag ska börja jobba igen,
saknar barnen när jag inte är hemma ;)
Jag älskar er, ni är mitt allt!!!
Men kanske skönt att få göra något annat ett tag ändå?
Förstå mig rätt, jag trivs på jobbet och jag trivs hemma med barnen,
men hemma är det så ensamt...och det gör mig snart galen tror jag...
Jag hoppas och tror att jag kommer att uppskatta tiden hemma mer sen efter jag har jobbat i 2 månader...
Och då är det förhoppningsvis sommar, sol och folk är lediga,
vilket innebär SÄLLSKAP, även vuxet :D
Sakna...

*****

Ge mig ork...
Ge mig lust...
Ge mig kraft...

*****

 


Mitt liv, mitt allt :D


Kommentarer

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0