Catarina&Stallet 17/4-2009

Tillbringa dagen med Catarina (min mans syster), om vädret är bra.
Vi ska till stallet och kolla på lammen.
Hoppas på att få upp Elias på en häst,
men han tyckte inte det verkade lika lockande som jag *haha*

  
  
  

Vädret var fint så vi åkte och har haft en jätte mysig dag!
Tack Catta :)
Jag trodde Elias skulle vara lite avvaktande men icke :D
Han/vi matade hönor, klappade får, åkte häst&vagn,
luncha hos Catarina och avslutade dagen med en glass i solen! 
Elias tyckte det var jätte kul och vill dit snart igen men då vill han rida på en häst,
säger han nu iallafall... ;)

Väl hemma igen så var vi i lekparken och lekte.
Full fart hela dagen, kul!

*****

"Så ska det låta", jag fick välja lag (eller jag tog åt mig äran att göra det eftersom vi missade förra veckan då jag egenligen skulle ha valt, hehe) och jag vann.
Så lite gladare nu är jag :D
Johan får välja nästa vecka ;)

Dax att gå och sova, jobb imorgon...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ha en underbar dag ! :)

2009-04-15 @ 11:12:31
URL: http://kingas.blogg.se/

Tänk att några ord kan göra någon så glad! Stort tack för att du tar dig tid och skriver till mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0